Mazowiecki Klaster ICT jeszcze we wrześniu sfinalizował składanie projektu „Akcelerator ScaleUP Polish Energy”. Projekt będzie realizowany w ramach konkursu Scale UP, ogłoszonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
„Akcelator ScaleUP Polish Energy” zakłada zwiększenie stopnia współpracy mikro i małych przedsiębiorców, w tym startupów z koncernami energetycznymi, będącymi w gestii Ministerstwa Energii i jej wykorzystanie na rzecz komercjalizowania nowatorskich rozwiązań proponowanych przez startupy. Efektem tego mają być produkty i usługi, które będą odpowiadać potrzebom koncernów energetycznych i co ważne – przyczynią się do zwiększenia ich innowacyjności.
Mazowiecki Klaster ICT zakończył składanie wniosku projektowego pt. "LIFE-Eco-Industry 4.0" (Establishing New Business Models For An Eco - Industry On Electronics Through Circular Economy) na konkurs Environment & Resource Efficiency z programu LIFE.
Koordynatorem projektu został Association of Electronic and Information Technologies in the Basque Country z Hiszpanii. Z kolei Mazowiecki Klaster ICT został liderem zadania B5 - "Roadmap for a resource efficient industrial network in Europe".
Projekt realizowany będzie przez trzy lata. Klaster będzie miał do dyspozycji 204 tys. Euro.
Sukcesem Mazowieckiego Klastra ICT, zakończyło się złożenie wniosku „MobiToken” na Call Digital Security Focus Area, w ramach programu Horyzont 2020.
Liderem projektu został madrycki Uniwersytet Carlosa III. Wśród polskich partnerów pojawił się Mazowiecki Klaster ICT, który będzie pełnił rolę o charakterze „End User Validation”, a jego rolą będzie pomoc w testowaniu dwóch innowacyjnych aplikacji. W projekt zaangażowana jest również krakowska Akademia Górniczo-Hutnicza, Comarch S.A. oraz Park Technologiczny w Krakowie.
Projekt realizowany będzie przez trzy lata, a jego łączny budżet wynosi 4,6 mln euro, z czego Klaster będzie miał do dyspozycji 83 tys. euro.
Struktury Mazowieckiego Klastra ICT zasilił kolejny podmiot. Jest nam niezmiernie miło ogłosić, że dołącza do nas Mitsubishi Motors!
Mitsubishi Motors rozpoczęła działalność w Polsce w 1995 roku. Do dnia dzisiejszego z salonów Mitsubishi wyjechało prawie 55 000 samochodów. Sieć dealerska firmy w Polsce, składa się z 40 przedstawicielstw handlowych i ponad 44 punktów serwisowych. Łącznie pracuje w tych placówkach ponad 1100 osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem oraz zapewniających mu pomoc serwisową. Są to wysokiej klasy specjaliści, którzy przeszli szereg szkoleń, aby móc godnie reprezentować markę Mitsubishi i zapewnić klientom profesjonalną obsługę.
Specjalnością Mitsubishi Motors i cechą wyróżniającą tę markę od konkurencji są pojazdy z napędem na 4 koła, słynące z niezawodności i sukcesów w światowej sławy rajdach terenowych, takich jak Rajd Dakar, a także supersportowe żywe legendy – auta z serii Lancer Evolution oraz Ralliart.
Znamy agendę nadchodzącej edycji zbliżającej się konferencji PLNOG17. Z przyjemnością informujemy, że Mazowiecki Klaster ICT znalazł się wśród jej patronów społecznościowych!
Konferencja PLNOG odbywa się dwa razy w roku i każdorazowo przyciąga około 800 uczestników, a wśród nich dyrektorów, kierowników i architektów IT, inżynierów, studentów oraz administratorów sieci.
More Articles...
|