Stowarzyszenie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego „Wiedza”
ul. Żelazna 67/18
00-871 Warszawa
Biuro w Siedlcach
poszukuje wolontariusza na stanowisko:
Administratora platformy e-learningowej
Praca przy projekcie współfinansowanym ze środków UE w ramach projektu POKL
w wymiarze 60 godz/mies.
Obowiązki
· zakładanie, edycja, usuwanie kont kursantom
· przydzielanie uprawnień i powiązania z konkretnym zasobem
· tworzenie kursów w strukturze
· przypisywanie kursów do odpowiednich kursantów
· zarządzanie działami i kategoriami kursów
· nadzorowanie pracy serwerów
· dbanie o bezpieczeństwo systemu
· nadzorowanie, wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości
· tworzenie kursów za pomocą narzędzi platformy
· zamieszczanie materiałów edukacyjnych na platformie, bieżących treści oraz zdjęć i filmów w galerii dydaktycznej
· współpraca przy modernizacji platformy, wprowadzanie zmian
· utrzymywanie stałego kontaktu z pozostałymi członkami zespołu projektowego
Od Kandydatów oczekujemy:
• Umiejętności planowania i organizacji pracy,
• Umiejętności projektowania, administrowania i zarządzania portalem internetowym;
• Bardzo dobrej obsługi komputera;
• Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności.
Atutem będzie:
Doświadczenie w pracy przy administrowaniu portalem/platformą e-learningową,
Oferujemy:
Porozumienie o świadczeniu usług wolontaristycznych;
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”